قدس آنلاین-شهرکرد- فریدون عباسی: تشویق و ترغیب اعضای هنرمند در کانون، به نمایش گذاشتن بخشی از فعالیتها و توانمندیهای اعضا در مراکز استان، ترویج خلق آثار هنری در حوزه ی کودک و نوجوان، خود باوری و رشد اعتماد به نفس اعضا و گسترش و نهادینه کردن فرهنگ رضوی در میان کودکان و نوجوانان از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

آثار نقاشی اعضای کانون در نمایشگاه«امام مهربانی»

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، هنرمندان کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقاشی های خود را با موضوع امام رضا (ع) به نمایش می گذارند.

مدیر کل  کانون پرورش فکری کودک و نوجوان  استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری نمایشگاه نقاشی های رضوی با موضوع «امام مهربانی» خبر داد.

فرزاد رحیمی با اشاره به برگزاری کارگاههای نقاشی با تکنیکهای متفاوت در مراکز کانون سراسر استان گفت: این نمایشگاه حاصل تلاش اعضای پرورش یافته در این کارگاهها است که با موضوع رضوی در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

وی تشویق و ترغیب اعضای هنرمند در کانون، به نمایش گذاشتن بخشی از فعالیتها و توانمندیهای اعضا در مراکز استان، ترویج خلق آثار هنری در حوزه ی کودک و نوجوان، خود باوری و رشد اعتماد به نفس اعضا و گسترش و نهادینه کردن فرهنگ رضوی در میان کودکان و نوجوانان را از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.

رحیمی افزود: بکار گیری تکنیکهای مختلف نقاشی در این آثار را از جمله موارد مورد توجه در این نمایشگاه دانست و افزود: برترین آثار نقاشی در مسابقات رضوی سال 95  قرار است از 19 لغایت 24 مرداد ماه در نگار خانه شهید آوینی واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی،کوچه 60 به نمایش گذاشته شود.

وی با اشاره به اینکه 50 اثرمنتخب از 45  نفر اعضای کودک و نوجوان مراکز استان در این نمایشگاه حضور دارد بیان کرد آیین گشایش این نمایشگاه سه شنبه 24 مردادماه ساعت 11 صبح در نگار خانه شهید آوینی می باشد و ساعات بازدید همه روزه 9 صبح الی 13 ظهر و 17 الی 20 عصر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.